neděle 24. srpna 2014

Začínám a věřím...

Začínám s blogováním, skoro celou dobu,kdy hačkuji, jsem si s tou myšlenkou pohrávala, ale nějak nebyl čas. A teď, kdy ho budu mit zase o trochu méně, jelikož nastupuji zpět, po rodičovské dovolené, do práce, jsem nenuceně nucena, si blog zřídit. :))
Háčkovat jsem se naučila, zhruba před rokem a půl, nějak to tak přišlo samo. Naše mimi, krásně spávalo, tak proč něco netvořit. Vždy jsem měla ráda nějakou tvořivou činnost, a háček se stal brzy mou vášní, kamarádem při relaxování. Základy mne naučila maminka a dal jsem se pomalu zdokonalovala sama. 
Nejprve něco jednoduchého, čepičky dle pěkných návodů z mimibazaru, pár zakoupených návodu, od šikovných dam z fleru a pak už to šlo skoro samo. 
A jelikož jsem se zamilovala do tvorby hraček, tak jich už pár mám za sebou. 
Teď dělám, již bez návodů. Tvořím si je sama, někdy něco okoukám, jindy tvořím dle sebe nebo podle přání, například podle fotky.
Pokud se Vám bude má práce líbit, jsem ráda, časem dojde i na nějaké návody, které si budete moci, vyzkoušet. A mít radost, tak jako já, když něco dokončím, a hlavně, když pak někoho obdaruji. 
Když vidím, upřímnou radost, těší mě to o to více. Není to jen výrobek, je to kousek mne, kousek mého času věnovaného tvorbě, kousek věnovaný osobě, které to tvořím. A o tomhle to pro mě je, radost z tvorby, ale i obdarování.



Žádné komentáře:

Okomentovat