neděle 31. srpna 2014

Ovečka školičková...

Tak je to tady, a i když teď píši tento článek, stále tomu nemohu uvěřit.

A to jsem si na začátku říkala, co ty tři roky budu dělat, a ty jsou pryč.

Proklouzly mi mezi prsty jako voda v řece a Amálka je už ve školce, dnes první den. Zvládla to bravurně, doma bylo pár slziček a ve školičce ahoj mamí, ahoj tatí a konec. Pak jsem trochu poplakala já a je to. A teď už to bude pořád tak, začíná nám další etapa života a my se s ní opět popereme.

A jelikož jsme byli minuly týden ve školce na schůzce, kde nás mimo jiné paní ředitelka prosila ať nemají usínáčci životní rozměry, musela jsem po večer, po tajnu, uháčkovart ještě jednu ovečku, školkovou na spinkání, trochu menší než tu první.

 

Tak Vám ji tady představím, je focená na rychlo ještě včera večer po oslavě narozenin a dnes už čeká v poličce až půjde Málinka po obědě s ní spinkat.

Tak jim oběma přeji ať se jim ve školce líbí, drž se Amulko.

 

 
 
 
I Vám všem, jejichž děti jdou dnes poprvé do školky či školy, přeji ať vše hladce zvládnete a celý ten školní rok probíhá co s nejmenšími obtížemi.
A nám dospělím, ať se nám v práci aspoň trochu líbí a jde nám to od ruky.
Alena
 

 

1 komentář: