pátek 29. srpna 2014

Hračky, hračičky s háčky ...

Jak jsem již psala, totálně jsem propadla výrobě hraček, zvířátek. Na začátku jsem si říkala, když jsem prohlížela různé obrázky, že to mi bude dlouho trvat, než se k tomu dostanu. Ale šlo to :), nejprve jsem zakoupila pár návodů ( a to od Kamlin, která je již legendou mezi háčkařkami, její návody jsou naprosto úžasné, propracované, prostě kvalitně udělané a já před ní smekám klobouk, jelikož ono se to nezdá, ale takový návod, dá obrovskou spoustu práce).

Jak jsem udělala pár hraček, tak jsem si řekla, že to zkusím také.

Propadla jsem totiž zákeřné droze zvané pinterest, kde je všeho o rovská spousta a tolik jsem se tam inspirovala, že jsem prostě musela. Jelikož je tam spousta věcí bez návodunebo v angličtině a já nemám čas a snad ani trpělivost to překládat, tak jsem začala tvořit podle fotky, jak se říká od oka. Ale to až v jiném příspěvku.

Tento bude věnovaný věcičkám od Kamlin. Které tímto děkuji, jelikož její návody mě posunuly zase o kousek dál v umění tvorby s háčkem.

 

 

 

 

 

 

 

Všechny hračky dělám většinou z camilly nebo jí podobné příze. Přijde mi, že ta bavlna více vydrží i nějaké to praní. Není sice tak měkká jako akryl, ale já radši to přírodno :). Tak vůbec nějak celkově :). Na rodičovské jsem si zvykla bývat více venku s Málinkou a cítit tu přírodu a myslîm, že teď, jak začnu chodit do práce a bude méně času, mi to bude opravdu chybět. Avšak je před námi podzim a ten já mám opravdu moc ráda, když vyjde počasí. Tak se těším... Mějte fajn víkend, mělo by vyjít počasí, nebo spíše musí, máme oslavy narozenin té naší lumpačky, tak ať můžeme posedět venku. Alena

 

Žádné komentáře:

Okomentovat