úterý 26. srpna 2014

Charitativní aukce

Zúčastnila jsem se díky Modrému koníkovi a tamní háčkovací skupince ( kde jsou perfektní ženy, které vždy pomohou a tímto je zdravím :) ), zatím dvou charitativních aukcí. Na začátku se vybralo, kdo výtěžek obdrží a poté jsme všechny zúčastněné začly háčkovat. Na začátku asi nikdo netušil, jaký budeme mít úspěch. Přesně si již nepamatuji, kolik jsme vydražily, ale motalo se to kolem 50.tis., což je prostě nádhera, jelikož dražit mohli jen registrovaní členové na MK.

Druhá aukce se rozšířila trochu více a nebyly tam jen háčkované výrobky, ale i jiné ( šité, fimo, korálky atd.) Prostě se našla velká spousta šikovných lidí, kteří mají srdce na správném místě a bylo to moc fajn. Ja jsem dělala do první aukce polštářek a srdíčka. Návod na polštářek jsem si propůjčila na mimibazaru se svolenim autorky, které ještě jednou tímto děkuji. Druhý počin k dražbě byla kabelka podšitá vevnitř, k tomu obal na mobil a přívěšek( třeba na klíče), vše bylo sovičkové ( protože já je prostě miluji, i když už jsou snad úplně na všem :)))

 

 



 



 
 
 
 

V listopadu bude probíhat další, třetí v pořadí aukce, tak jsem se opět přihlásila, doufám, že se opět podaří a vybere se spoustu peněz pro lidičky, kteří to potřebují, držte pěsti a kdo je registrovaný na modrém koníkovi, přijďte nakouknout, bude z čeho vybírat, holky jsou moc šikovné.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat