pondělí 18. srpna 2014

Narozeninová....

Naše holčička Amálka, bude mít příští týden 3. narozeniny.

Budeme mít teď doma trochu více změn, já nastoupím do práce, Amálka do školky.

Doufám, že si zvykneme na nový režim rychle, mě však bude chybět chvíle volna po obědě, kdy Málinka spinká a já si uvařila kávu, vzala háček do ruky a tvořila. A taky ranní buzení, kdy přijdu do pokojíku pro ni a pod peřinou koukájí jen zlaté kudrnky :))

Další etapa našeho života za námi a spousta dalších před námi ....

Dáreček vznikl trochu neplánovaně, nedávno jsme byly spolu s Málinkou na návštěvě u kamarádky, její manžel vede skvělý eshop s klubíčky (www. ladyart.cz). Já se pomazlila s klubíčky a Malče si odvezla domů suvenýr, malou ovečku plyšovou, že si ji pujčí od dětí, na chvilku. Netušila jsem, že z ovečky se stane usínáček číslo jedna. A co teď, jak vrátit půjčenou hračku, no umotat novou, větší, mazlíkovatější :) snad.

Teď se s ovečkami roztrhl pytel, takže jsem nemusela extra vymýšlet a okoukla co teď letí a jednu též vyzkoušet. Použila jsem přízi happy a zbytek dáji a na ostatní kateřinu.

Předávání bude v neděli, tak mi držte pěsti ať se zalíbí .

 

Vysoká je asi 50cm. :))

 

Žádné komentáře:

Okomentovat