neděle 30. listopadu 2014

První andventní ...

A je to opět tu. Vánoce.

Pořád o tom jen mluvíme, ale teď se z toho už nevyvlíkneme :))

První adventní neděle je tu, první svíčka zapálena. Spousta práce ještě přede mnou. A jako každý rok si říkám, že nebudu stresovat a vyšilovat a je tedy pravdou, že se to rok od roku lepší. Ale pořád jsem se nedostala ještě k tomu, že už bych měla všechny dárky nakoupené, natož zabalené. :))

Něco už napečeno je, ale ještě toho dost zbývá. Úklid už mě tak nevzrušuje, takže aspoň něco jsem se naučila ( hurááá).

Naučila jsem si více užívat toho předvánočního času. Každou adventní neděli jdeme ke stromečku si zazpívat nějakou tu koledu, juknout na děti, poslechnout básničky.

Již jsme absolvovali předvánoční dílničku ve školičce.

Užívám si setkání s kamarádkami, které tak často nevidím.

Dokonce jsem se letos dokopala na vánoční koncert americké gospelové skupiny, tak jsem moc zvědavá. Je to pro mne něco nového.

 

Chtěla bych Vám popřát pěknou adventní neděli. Ať se Vám tam uvnitř rozhoří též malý plamínek, zahřeje duši i srdce. Trošku zklidní ten uspěchaný svět kolem nás.

Užijte tento den dobře.

Z mého srdce k Vám posílám lásku a pokoru

Alena

 

Na závěr jen, že proběhla charitativní akce, do které jsem háčkovala ovečkový páreček. A včera v noci jsem se dozvěděla, že se vydražily za neuvěřitelných 12.500 korun. Vlastně k tomu nemám ani co napsat, mluví to za sebe. Prosté děkuji dražiteli posílám. A děkuji pořadatelům, že jsem se mohla zúčastnit.

 

 

 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat