středa 21. června 2017

V novém období našeho života...

Ano...
Už je to měsíc,co jsme čtyři...
Proto také má pauza zde..
Něco málo tvořím, po chvilkách, jen to focení...my nejdeme..
Též jsem spíše s knihami nevěrná...to víte, je to schůdnější,držet knihu a mimi...a také jsem prostě měla chuť více číst...
Neřekla bych, že se mi bude stýskat po žitném chlebíku, doma upečeném, ale je to tak...
Ale vše bude...
Měsíc utekl neskutečně rychle, všichni jsme si museli zvyknout na trochu jiný režim doma...ale jde to...
Jen ty horka, je mi líto,že nemohu více ven s malou....
Pár fotek, co jsem stihla...
Hrkátko pro Rozalinku...
Tašku pro mou milou přítelkyni.... Snad se ti bude dobře nosit....
Jedna z porodnice....sovičková
Ještě mi chybí deka do kočárku, napravím, snad brzy...
Přeji vám hezké léto, snad ne tak horoucí, je to unavné... Ale pěkné, svěží...
Mějte se rádi a buďte šťastní a hlavně zdraví...o nic víc nejde...
Alena 









Žádné komentáře:

Okomentovat