neděle 14. srpna 2016

Košík puclíčkový..

tenhle vzoreček se mi moc líbí..

Často ho používám na košíky...

Nechala jsem si vyrobit nové nášivky...;)

 

 

Končí mi dovolená... Ač byla dlouhá, neskutečně rychle mi utekla...

Hned bych se vrátila na její začátek...

Vůbec tohle léto....mi přijde nějaké zvláštní, rychlé...

Mám pořád pocit, že na něco čekám, co má teprve přijít...

Hromadí se mi poznámky v bločku, tohle chci přečíst, tohle zkusit, tamhle to je zajímavé, jee hele, to vypadá dobře, to bych měla vyzkoušet, a toto si určitě musím přečíst...

O pocitu, který se mě drží už dlouho, až příliš, nemluvě..

Ta touha po domečku se zahradou je obrovská, někdy se mi těžko nese...

Klid a příroda....

Bosé nohy v trávě.... hned po ránu, třebas i večer....proč ne...

Šup z kuchyně do zahrady pro bylinky....

Vysílám prosbu,tam nahoru.... snad má slova vyslyší...

Vím, vše má svůj čas, musím si to zasloužit, ano, vím....

 

Žádné komentáře:

Okomentovat