čtvrtek 1. ledna 2015

Předvánoční gospel

Měla jsem do teď a obvzlášť před svátky opravdu dosti práce, tak teď zpětně trošku.

Navštívila jsem 22.12. poprvé katedrálu sv. Petra a Pavla v Brně. Koncert adventní gospely s americkou skupinou Stella Jones & The Christmas Gospel Singers.

 

 

Bylo to zajímavé, pěkné, nová zkušenost. Jiná kultura, jiný přístup.

Byla zde ze začátku vidět rozlišnost přístupu k chování se v kostele. Naše je takové svázanější, upjatější, více klidné. Jejich více srdečné, excentrické, více si to užívají.

 

 

Takže ze začátku museli překonávat naši ostýchavost se více projevit.

Ale podařilo se a o to to bylo lepší.

Musím říci, že když se do toho opřeli, tak mi běhal mráz po zádech. A bylo mi jedno, že nejsem věřící, že zpívají náboženské písničky. Ten zpěv, ta síla hlasů byla jedinečná. :)

Takže dobré, je dobré občas vyzkoušet něco úplně jiného, na co člověk není zvyklý.

 

Ano jsem tam :)) v levem rohu.

Fotky jsou půjčené z FB.

Alena

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat