úterý 23. září 2014

Podzimní ...

Mám moc ráda podzim........

Pokud je babí léto takové jaké má být, já jsem ve svém živlu. To je mé období, ne že bych se nerada nepovalovala u moře, to určitě ano :), ale jelikož mou domovinou jsou tyto kraje, teplý podzim je má srdeční záležitost.

Toulat se lesem, poslouchat šustění spadaného listí pod nohama, nebo jen tak sedět v přírodě a cítit ticho, ano to je moje duševní značka.

A jelikož jsem srdcově zatížená na anděly, andílky, andělky, a pevně v ně věřím ( a mohu říci, že se za to nestydím), bylo vpodstatě mou povinností, také nějaké vytvořit.

Dnes Vám přináším jednoho v barvách přírody, který odstartoval éru mého andílkování.

 

Jak budu mít trošku větší chvilku než malou, ráda bych se s Vámi podělila o postup, aby jste si mohli též nějakého,Vám srdci blízkého umotat, či někoho podarovat.
Mějte se hezky a naslouchejte ........
Alena
 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat